16. september 2014

Arnfinn Kolerud: Zoomarferien (2007)

Eg var i Odda i dag, der bokhandelen hadde opphøyrssal og selde ut alt av bøker for 25 kroner. Eg plukka med meg ti-tolv bøker, mellom anna denne. Eg las ho for fem-seks år sidan, men hugsar ho som ei bok som godt kunne lesast om att. Det stemde.

To tenåringar finn ut at dei skal tena pengar ved å fotografera bygdefolk i situasjonar dei helst ikkje vil verta fotograferte i. Det går sjølvsagt ikkje heilt etter planen, men det er ikkje så nøye. Det som er nøye er at her er mykje å le av, langt meir enn hugsa frå sist. Det er mange vellukka (og nokre få mindre vellukka) ordspel, og det er ei lang, lang rekkje fabelaktige dialogar.

Guffen tilrår.

Meir Kolerud på kulturguffebloggen
Langt frå bambus (1999)
Den som ikkje har gøymt seg no (2004)
Når ein først skal skyte nokon (2010)
Kom ikkje inn i mitt hus (2012)
Snillionen (2017)
Gamle menn i syningom (2021)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar