16. september 2014

Chris Offutt: Out of the Woods (1999)

Eg burde kanskje stoppa med dette snart. Eg handlar mykje på Amazon, og dei kjem med mange tilrådingar. Av og til hoppar eg på, men bakdelen er at tilrådingane liknar på bøker eg har lese. Og mange av desse bøkene har felles ingrediensar - det er novellesamlingar, med forteljingar om folk utan jobb, folk utan pengar, småkriminelle, folk som ikkje er i faste forhold, og folk som veks opp på den amerikanske landsbygda.

Denne gongen er det staten Kentucky som er den geografiske fellesnemnaren. Her er åtte noveller, og eit par av dei er finfine. Ingen av dei andre er direkte dårlege, men det vert for lite originalt. Det er gode replikkar, det er godt språk, men det fengar meg ikkje nok.

Guffen er lunken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar